عشق فقط تویی ...

فقط برای عشقم

 

هیچ وقت واسه نگه داشتن کسی

که تفاوتت را با بقیه نمیفهمه

تلاش نکن



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت12:52---28 خرداد 1392
ینو کسی برام

فرستاده مال من نیست

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داری ببینی؟

اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه
پاسخ:من با انتشارش تو وبلاگم به صدها نفر نشونش میدم اگه نشون نداد از وبلاگم پاکش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 / 3 / 1392برچسب:,ساعت 12:51 AM توسط ف.ع| |


Power By: LoxBlog.Com